23.5.06

araf



artık birşeyler yapmak lâzım

aşk sevgi korku nefret/değişen durumlardan ibaret / katı bir yürek, bir de bir bebek / iyi bir araba, para / gelsin yan yana / kebabı adana, rakı tekirdağ / tatil uludağ ya da bodrumda / duble ya da tek ya da diskotek / 'you and me sex' / no baby, no baby / seni severim sevmem sana ne / güç bende erkek olmandan bana ne! / istanbul'dan gitmek lazım / tayland (şangay, urfa, artvin) görmek lazım / özümüze dönmek için / artık bir şeyler yapmak lazım / istanbul'dan gitmek lazım / mardin (nemrut, harput, bayburt) görmek lazım / özümüze dönmek için / artık bir şeyler yapmak lazım / bana bir şey oldu yoruldum / bir şey oldu hiçbir şeyi sevmez oldum / bir şey oluyor heyecanlanıyorum / nedendir vazgeçiyorum / hissiz mi oldum, başka bir olgunluk mu buldum? / artık soru sormuyorum olduğu gibi mutluyum / gülmek ya da ağlamak istiyorum / herhangi bir şey hissetmek istiyorum / ev sahibi miyim yoksa kiracı mıyım? / kenya, zimbabwe, mozambik, yeni delhi, kaykay, bungee / her şeyi deneyin.. peki! / hakkari, diyarbakır, antalya karşıyaka, ürgüp, manisa... / kolombiya kahvesi içmek lazım / saçını bir kere mora boyatmak lazım / her dilde seni seviyorum demek lazım / e-mail'den vazgeçip mektup yazmak lazım / her denilene inanmamak lazım / yine de inancımızı kaybetmemek lazım / evet demeyi sevin hayır demeyi öğrenin / evet demeyi sevin hayır demeyi öğrenin / istanbul'a dönmek lâzım / rakı balık lâzım / özlediğini bilmek için / bazen uzaklaşmak da lâzım...


pamela spence

2 yorum:

devin dedi ki...

Sibelcim,
Bana verdikleri bir dolu kimyasaldan olsa gerek, hafızam pek iyi değil. Geçen gün, her gün alışveriş yaptığım bakkalı yolda görüp tanımamayı başardım, adamla selamlaştım, konuştum, sonra da "bu kimdi yav" diye Erol'a (Erol 1 yıl önce evlendiğim kocam oluyor) sordum anla artık. Olsun, hatırlayamasam da seninle güzel zamanlar paylaşmışız demek ki... Beni linklerine eklediğin için de teşekkür ederim. Hemen ben de ekliyorum tabii ki... Yazıların da çok hoş, herhalde sık sık ziyaret edeceğim ben de seni...
Öpüyorum

Devin

cumartesi dedi ki...

ben de seni öpüyorum. buluştuk ya, yeterli. anladığım kadarıyla haziran başında istanbulda olacaksın. arayıp kendimi hatırlatıcam merak etme.