30.6.06

yemezler..



hâlâ görmeyen varsa diye..

aslında kendim için yapıyorum bunu. ciddiyetini hiç bozmayan hayalperest hako'nun zıplamasını ve haykırmasını görmek içimi ferahlatıyor. dönüp dönüp bakmalı.

demek ki neymiş, artık yemiyorlarmış...

şarkının yaratıcıları olan deli grubuna, klibi yapan büyük yetenek hako'ya ve gelmiş geçmiş bütün ösyemelilere selâmlar, hürmetler.
***
bir de sokarım politikana vardır, hazır konuya girmişken. böyle lafları kadınların ağzına hiç mi hiç yakıştıramayanlar tarafından görmezden gelinip yok sayılan, yasaklanan bu şarkıyı ve 'hüp'ten ibaret sanılan nazan öncel'in esaslı şarkılarını unutmamalı. bir de şunu: "hangisinden rahatsız oldular acaba, 'sokarım'dan mı, 'politikana'dan mı?!"

2 yorum:

anyone dedi ki...

bunca yıllık hislerime tercüman oldu bu şarkı bir boktan eğitim/sınav sistemi kurbanı olarak.

ama sanki kıçımı ye biraz fazla amerikanvari olmuş. nazan öncel tarzı'nı tercih ederdim:)

cumartesi dedi ki...

ee napalım, ifadeler de böyle değişiyor işte, amerikanlık da kanımıza (yok benimkine değil, kanlarına) işledi. ama hako şarkının etkisini bin kat artırmamış mı sence, kısa film tadında.. hem de nedense göt lafı bana daha önce de yazdığım gibi hep can yücel'i hatırlatıyor, bayılıyorum. hani göte göt diyolar ya bizim oralarda ve adam göt dedi diye mahkemelere çıkmış ya...

nazan öncel'i de boşuna eklemedik oraya, bi de böyle denirdi diye. :)