21.8.10

flavye


kendi dilimi kendi hızımda yazabilmek için teknoloji ürünü şeylere harfler yapıştırmak zorunda kalmışım;

f klavye deyince eskimo standardında bişey istiyomuşum gibi yüzüme bakan satıcı arkadaşlara..
türkiye için ürettiği ürünlerin üç beş tanesinin tuşlarını farklı dizmeyi akıl etmeyen firmalara..
bu yönde hiç talebi olmayan bilumum tüketiciye
selam yollamak;

bilgisayar üreticilerine bu yönde bir yaptırım uygulayacağını söyleyip ortadan kaybolanlara da, 'uyanın da balığa gidelim' demek istiyorum.

q klavyede iyiden iyiye minimal yazmaktan başka çaresi kalmayan kendime de, bu zorunlu üslubu sürdürebilmek için biraz telkin..

türkçe.
Kaydı Yayınla

2 yorum:

ali dedi ki...

merhaba,
saolasın kardeşim, çok güzel bir yaraya parmak basmışşın bırak orda kalsın, q klavye bizim için gerçek bir eziyettir, zorunlu hale getirilmelidir.
saygılar

Adsız dedi ki...

sayın sibel ergun;
blog içinde size ulaşabileceğim bir e mail adresi bulamadığım için size buradan yazıyorum.
30 haziran 2005 tarihli yazınızda HASAN SAFKAN'ın arkadaşı olduğunuzu yazmışsınız.ben bir motorsiklet gezgini ve meraklı bir şaşkın olarak rahmetli hasan bey hakkında ve onun kitaplaştırdığı gezi rotası hakkında araştırma yapan ve onun rotasını yinelemek hayaliyle yanıp kavrulan bir adamım.ancak bu uğurda elimde ne yazık ki yeterince bilgi yok ve eğer mümkün olursa ailesine ve arkadaşlarına ulaşmak istiyorum.bana bu konuda yardımcı olabilirseniz lütfen bana "drtunaboylu@hotmail.com" hesabından ulaşınız.
göstereceğiniz ilgiye şimdiden teşekkür eder cevabınızı dört gözle beklerim.